18/8/15

Στην κυριότητα του Γερμανικού κράτους τα σημαντικότερα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.


Με την υπογραφή της τριανδρίας που εντέλλεται από τις Βρυξέλλες και το ΔΝΤ και που σέρνει τον Τσίπρα από τη μύτη παραδόθηκε ένα σημαντικό κομμάτι της εθνικής μας κυριαρχίας στο Γερμανικό κράτος. 
Παρά την εναντίωση του συνόλου της χανιώτικης κοινωνίας, η κυβέρνηση ολοκήρωσε την ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου των Χανίων παράλληλα με τις ιδιωτικοποιήσεις, των λιμανιών και του ΟΣΕ. Πρώτος στόχος των δανειστών είναι η υφαρπαγή των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων της χώρας : Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου. Τα αεροδρόμια αυτά είναι απόλυτα κερδοφόρες και βιώσιμες επιχειρήσεις υπό δημόσιο έλεγχο και διοίκηση, ενισχύουν σημαντικά τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο και έχουν άμεσες δυνατότητες αύξησης της αποδοτικότητας - κερδοφορίας τους.

Δεν πρόκειται όμως για ιδιωτικοποίηση. Πρόκειται κυριολεκτικά για υφαρπαγή βασικών περιουσιακών στοιχείων του κράτους έναντι πινακίου φακής με σκοπό την κρατικοποίησή τους από το Γερμανικό Δημόσιο που είναι ο βασικός μέτοχος της FRAPORT, εταιρείας που σε κοινοπραξία με τον Κοπελούζο έχει κερδίσει το σχετικό διαγωνισμό. Μέσω αυτής της υφαρπαγής, το Γερμανικό Δημόσιο και ο όμιλος Κοπελούζου αποκτούν τον έλεγχο του 80% της διακίνησης του τουρισμού μας στις νησιωτικές περιφέρειες, με ότι μπορεί να συνεπάγεται ένα τέτοιο μονωπώλιο, ενώ χάνεται ένα βασικό μέσο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Αν χαθεί το αεροδρόμιο του νομού μας και την τύχη του ακολουθήσει το λιμάνι της Σούδας, που έχει περάσει επίσης στο ΤΑΙΠΕΔ, η οικονομία του νομού και ευρύτερα της Δυτικής Κρήτης θα καταστραφεί.



ΓΙΑΤΙ  ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ



- Με βάση τα στοιχεία που παραθέτει η ΟΣΥΠΑ το ΤΑΙΠΕΔ προχώρησε στην παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη κοινοπραξία FRAPORT AG-SLENTEL LTD, για 40 χρόνια με δυνατότητα επέκτασης για άλλα 10.

- Με τη σημερινή κίνηση - πάνω από 17 εκ. επιβάτες - το κράτος εισπράττει περίπου 200 εκ. € μόνο από το τέλος επιβάτη. Με την παραχώρηση θα εισπράττει μόλις 22,9 εκ. €

- Η επιβάρυνση ανά επιβάτη θα τριπλασιαστεί από 12 € σήμερα σε 32 €

- Το κράτος θα εισέπραττε στα επόμενα 40 χρόνια 8 δις, η FRAPORT- Κοπελούζος θα εισπράξει πάνω από 22 δις, από τα οποία θα δώσει στο κράτος 1,234 δις εφάπαξ και 1,4 δις για έργα σε βάθος 40 χρόνων. Σημειωτέον ότι τα έσοδα του κράτους θα μπορούσαν να ανέλθουν - με σημαντικές υπαρκτές δυνατότητες αύξησης της αποδοτικότητας/ κερδοφορίας σε 16 δις €. Παράλληλα, το κράτος όχι μόνο θα υπερκάλυπτε την επένδυση του ιδιώτη, φτάνοντας τα 6 δις, αλλά θα μπορούσε να απορροφήσει πολλαπλάσια ποσά από ευρωπαϊκά προγράμματα, όπως το ΕΣΠΑ. Μόνο για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, η Ελλάδα έχει λάβει 400 εκατ. €, ενώ πρόσφατα διατέθηκαν 120 εκατ. € για το αεροδρόμιο Χανίων, δηλαδή συνολικά μόνο για δύο αεροδρόμια ποσό σχεδόν ίσο με το ήμισυ των χρημάτων που θα επενδυθούν σε 40 χρόνια σε 14 αερολιμένες από τον ιδιώτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

View My Stats

Twitter Updates